ثبت شرجی 91 درصدی در استان بوشهر

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به افزایش رطوبت در نقاط مختلف استان گفت: در شبانه روز گذشته بیشترین میزان شرجی در بندر عسلویه به میزان 91 درصد ثبت شده است.

- اخبار استانها -

طلیعه محمدی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، مه رقیق تا پایان هفته از جمله پدیده های هواشناسی در استان بوشهر دانست و اظهار کرد: تا پایان هفته، غبار محلی، در طول روز گاهی وزش باد و در صبح در برخی نقاط مه صبحگاهی از پدیده های غالب در سطح استان و در سواحل خلیج فارس است.

وی جهت وزش باد در استان بوشهر را متغیر، غالباً شمال شرقی تا جنوب شرقی دانست و بیان کرد: سرعت وزش باد در استان بوشهر به ویژه بر روی خلیج فارس 40 کیلومتر در ساعت پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: ارتفاع موج خلیج فارس در سواحل استان بوشهر 30 تا 90 گاهی 120 سانتیمتر و امروز در سواحل جنوبی بوشهر تا 120 سانتیمتر رسیده است.

محمدی دمای هوا در 4 شهر استان بوشهر را بالای 40 درجه اعلام و خاطرنشان کرد: دمای هوا در شبانکاره دشتستان در شبانه روز گذشته 43 درجه ثبت و گرمترین نقطه استان بوشهر معرفی شده است. دمای هوا آبپخش دشتستان 41، مرکز تنگستان و دشتی 40 و بوشهر 34 درجه است.

کارشناسی اداره کل هواشناسی استان بوشهر به میزان رطوبت هوا در شبانه روز گذشته در استان پرداخت و بیان کرد: در شبانه روز گذشته بیشترین رطوبت و شرجی در بندر عسلویه به میزان 91 درصد ثبت شده است. در شبانه روز گذشته میزان رطوبت در جزیره خارگ 87 ، کنگان و دیر 73 ، بردخون 71 ، بهرگان دیلم 70 درصد و مابقی شهرها و بنادر زیر 70 درصد ثبت شده است.

انتهای پیام/190

نظرات

captcha